فایزفایل

faezfile

فایزفایل

faezfile

دانلود فایل + پاورپوینت در مورد ستارگان

پاورپوینت در مورد ستارگان

پاورپوینت-در-مورد-ستارگانپاورپوینت در مورد ستارگان؛ 33 اسلاید و قابل ویرایش.چرخه زندگی ستارگان سه الگوی کلی را دنبال می کند که به جرم آن ها وابستگی دارد. ستارگان پر جرم، که جرم شان از 8 برابر جرم خورشید بیشتر است. ستارگان با جرم متوسط، که جرم شان از 0/5 تا 8 برابر جرم خورشید است.


دانلود فایل


دانلود فایل + پاورپوینت تفسیر سوره فلق

پاورپوینت تفسیر سوره فلق

پاورپوینت-تفسیر-سوره-فلقپاورپوینت تفسیر سوره فلق؛ 19 اسلاید و قابل ویرایش.در اولین آیه، به حضرت محمد(ص) به عنوان یک الگو و پیشوا چنین دستور مى دهد: «بگو: پناه مى برم به پروردگار سپیده صبح» که دل سیاهى شب را مى شکافد (قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ). «از شرّ تمام آنچه آفریده است» (مِنْ شَرِّ ما خَلَقَ).


دانلود فایل


دانلود فایل + پاورپوینت تفسیر سوره نصر

پاورپوینت تفسیر سوره نصر

پاورپوینت-تفسیر-سوره-نصرپاورپوینت تفسیر سوره نصر، 18 اسلاید و قابل ویرایش.سوره نصر در مدینه نازل شده و داراى 3 آیه است و در آن بشارت و نوید از پیروزى عظیمى مى دهد، که به دنبال آن مردم گروه، گروه وارد دین خدا مى شوند، و لذا به شکرانه این نعمت بزرگ، پیغمبر اکرم(ص) را دعوت به «تسبیح»، «حمد الهى» و «استغفار» مى کند.


دانلود فایل


دانلود فایل + پاورپوینت تفسیر سوره قدر

پاورپوینت تفسیر سوره قدر

پاورپوینت-تفسیر-سوره-قدرپاورپوینت تفسیر سوره قدر، 18 اسلاید و قابل ویرایش.سوره قدر در «مکّه» نازل شده و داراى 5 آیه است. قرآن مجید در ماه مبارک رمضان نازل شده است: «شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ» و ظاهر این تعبیر آن است که: تمام قرآن در این ماه نازل گردید. در اولین آیه سوره «قدر» مى افزاید


دانلود فایل