فایزفایل

faezfile

فایزفایل

faezfile

پاورپوینت فصل دوم کتاب تکنولوژی آموزشی (فلسفه و ماهیت تکنولوژی آموزشی) نوشته وحیده علیپور


پاورپوینت فصل دوم کتاب تکنولوژی آموزشی (فلسفه و ماهیت تکنولوژی آموزشی) نوشته وحیده علیپور

پاورپوینت-فصل-دوم-کتاب-تکنولوژی-آموزشی-(فلسفه-و-ماهیت-تکنولوژی-آموزشی)-نوشته-وحیده-علیپورپاورپوینت فصل دوم کتاب تکنولوژی آموزشی (فلسفه و ماهیت تکنولوژی آموزشی) نوشته وحیده علیپور، احمد فتح الهی و فتانه حسنی جعفری در قالب pptx و در حجم 28 اسلاید: بخشی از متن: فلسفه و ماهیت تکنولوژی آموزشی با توجه به نوع نگرش و تعریفی که از آن در مکاتب فلسفی و فکری معروف روان شناسی ارائه شده است


دانلود فایل

پاورپوینت فصل سوم کتاب تکنولوژی آموزشی (تاریخچه و سیر تحولی تکنولوژی آموزشی در ایران و جهان)


پاورپوینت فصل سوم کتاب تکنولوژی آموزشی (تاریخچه و سیر تحولی تکنولوژی آموزشی در ایران و جهان)

پاورپوینت-فصل-سوم-کتاب-تکنولوژی-آموزشی-(تاریخچه-و-سیر-تحولی-تکنولوژی-آموزشی-در-ایران-و-جهان)پاورپوینت فصل سوم کتاب تکنولوژی آموزشی (تاریخچه و سیر تحولی تکنولوژی آموزشی در ایران و جهان) نوشته وحیده علیپور، احمد فتح الهی و فتانه حسنی جعفری در قالب pptx و در حجم 52 اسلاید


دانلود فایل

پاورپوینت اتحادیه بریکس با نگاه به حمایت از کشورهای درحال توسعه و شفافیت در بازارجهانی


پاورپوینت اتحادیه بریکس با نگاه به حمایت از کشورهای درحال توسعه و شفافیت در بازارجهانی

پاورپوینت-اتحادیه-بریکس-با-نگاه-به-حمایت-از-کشورهای-درحال-توسعه-و-شفافیت-در-بازارجهانیبریکس (به انگلیسی: BRICS ) نام گروهی به رهبری قدرت‌های اقتصادی نوظهور است که از به هم پیوستن حروف اول نام انگلیسی کشورهای عضو برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی تشکیل شده‌است.


دانلود فایل

پاورپوینت فرصت های کارآفرینی،کلید موفقیت مدیران کهنه کار


پاورپوینت فرصت های کارآفرینی،کلید موفقیت مدیران کهنه کار

پاورپوینت-فرصت-های-کارآفرینی-کلید-موفقیت-مدیران-کهنه-کارفرصت‌های کارآفرینی Entrepreneurial opportunities عبارتند از نیازهایی که هنوز توسط کسب‌وکارها ارضا نشده‌اند یا به طور کامل پاسخ داده نشده‌اند. کارآفرینی فرآیند شناسایی و بهره برداری از فرصت‌ها است.


دانلود فایل

پاورپوینت نقش هوش مصنوعی درمحیط بازاریابی دیجیتال


پاورپوینت نقش هوش مصنوعی درمحیط بازاریابی دیجیتال

پاورپوینت-نقش-هوش-مصنوعی-درمحیط-بازاریابی-دیجیتال امروزه هوش مصنوعی تبدیل به یکی از ضروری ترین عناصر تجارت شده و در بسیاری از پلتفرم ها و اپلیکیشن ها جای خود را باز کرده است. بازاریابی دیجیتال نیز یکی از حوزه هایی است که با ورود هوش مصنوعی بسیاری از چالش های آن رفع شده و دچار تغییر و تحول شده است.


دانلود فایل