مبانی نظری همزمانی قیمت سهام براساس رفرنس های-2023-2022و1402-1401 (مرداد 1402)بخشی از متن: همزمانی قیمت سهام نشانگر میزان تغییرات مشترک قیمت سهام با تغییرات بازده بازار است که مبین میزان انعکاس اطلاعات بازار نسبت به اطلاعات خاص شرک...
مبانی نظری ریسک مالی بانکها براساس رفرنس های-2023-2022و1403-1402 (مرداد ماه 1402) بخشی از متن: بانک ها در راستای بهینه سازی سبد، با ریسک های مختلفی مواجه اند که در صورت از بین بردن تمامی آنها، فرصت ها از دست می روند. بنابراین بر اساس تغییر شرایط و اطلاعات دریافتی از بازار
مبانی نظری شناسایی عوامل موثربرکیفیت حسابرسی براساس رفرنس های-2023-2022و1403-1402 (مرداد 1402) بخشی از متن: حسابرسی صورت های مالی سبب افزایش شفافیت اطلاعاتی و اعتماد بیشتر به اطلاعات شرکت می گردد، زیرا حسابرسی دارای نقشی نظارتی بر قرارداد است تا هرگونه تخلف از قراردادها به سمع و نظر دارندگان
مبانی نظری رتبه بندی موسسات حسابرسی براساس رفرنس های-2023-2022و1403-1402 (مرداد 1402) بخشی از متن: طبقه بندی موسسات حسابرسی توسط یک واحد نظارت به عنوان واحد کنترل کیفیت در جامعه حسابداران رسمی و یا واحد کیفیت بورس اوراق بهادار می باشد
مگا مارکتینگ چیست؟ مگا مارکتینگ (Megamarketing) گسترش بازاریابی فراتر از خریدار به اشخاص ثالثی است که معاملات را تحت تأثیر قرار می دهند (یا مسدود می کنند). این احزاب ثالث شامل اتحادیههای کارگری، مؤسسات فرهنگی، گروههای اصلاحطلب، بانکها و – مهمتر از همه – دولتها هستند.